گام سوم:طراحی تاکتیک ها

تاکتیک ها، ترسیم کننده مجموعه فعالیت های خاص به کارگرفته شده برای اجرای یک استراتژی خاص می باشند.در بازاریابی، تاکتیک ها با هفت عنصر کلیدی تعریف شده اند که اغلب به عنوان آمیزه بازاریابی مورد اشاره قرار گرفته اند؛ محصول، خدمت، برند،قیمت،مشوق ها، ارتباط و توزیع. این تاکتیک های بازاریابی نشان دهنده تصمیمات بازاریابی کلیدی هستند که یک استراتژي  بازاریابی محصول پیشنهادی را در بردارند.


استراتژی دیجیتال مارکتینگ تاکتیک ,بازاریابی ,استراتژی ,استراتژی دیجیتال منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

شعر دانا طراحی لوگو حرفه ای و ارزان الو رزرو دانلود آهنگ جدید piscesman سایت سرگرمی و تفریحی پارلین خرید و فروش پمپ آب و بوستر پمپ