گام ششم:شناسایی رقبا

اینکه رقبا  را تا چه اندازه میشناسید نیز یکی از موضوعاتی است که نباید  کم اهمیت جلوه داده شود زیرا یکی از مهم ترین گام ها در تهیه استراتژی محسوب می شود.

 رقبایی که باید بشناسید و مورد بررسی قرار دهید به سه دسته تقسیم می شوند:رقبای مستقیم، رقبای غیر مستقیم،‌شرکت های رقیب تازه وارد.شناخت رقبا در تهیه استراتژی بازاریابی دیجیتال بسیار کمک می کند. اگر در یافتن و شناخت رقبایتان اینطور به مساله نگاه کنید که اگر شما نبودید چه کسی نیازهای مشتریانتان را تامین می کرد.

 

 


استراتژی دیجیتال مارکتینگ دیجیتال ,استراتژی ,رقبا ,تهیه استراتژی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

رزرو هتل داخلی ارزان استاد چت|استاد گپ|لیس گپ|لیس چت|عشق چت|عشق گپ|مهرناز چت|مهرناز گپ|پرسکلوپ چت|پرسکلوپ گپ|چت|چت روم|چتروم|چت روم فارسی adalynvpawi04 tapak baxfilm دانلود آهنگ جدید نظافت صنعتی ارزان سرا گیاهان دارویی سلامت